Naravoslovni dan
V torek, 7. aprila 2020, smo Olgičarji izpeljali naravoslovni dan, tokrat v nekoliko drugačni obliki, saj smo imeli naravoslovni dan na daljavo. Že takoj zjutraj, ko smo se prebudili, smo se podali v akcijo. Vodje naravoslovnih dni so nam namreč poslali navodila s predlogi o dejavnostih, ki jih lahko opravimo. Te so bile povezane z zdravo prehrano, gibanjem in spomladanskim prebujanjem narave.
Učenci od 6. do 9. razreda smo dan začeli s telovadbo. Ker smo se dobro razgibali, smo svojemu telesu morali zagotoviti dodatne beljakovine, vitamine, minerale … Po ogledu zanimivih video posnetkov o zdravi prehrani in njeni pripravi, kjer je kuhal 6pack Čukur, smo se nekateri učenci tudi sami preizkusili v vlogi kuharjev ter pripravili zdrav zajtrk.
Nadaljevali smo z mentalnim fitnesom, saj smo brali različne zanimive članke in igrali igre, ki temeljijo na logiki ali besednem zakladu.
Odpravili smo se na sprehod v naravo, kjer smo opazovali spomladanske rastline in njihovo zgradbo. Ob koncu naravoslovnega dne smo napisali in učiteljem poslali kratek povzetek naših dejavnosti.
Med naravoslovnim dnevom na daljavo in tistim v šoli je kar precejšnja razlika. Nama so ljubši naravoslovni dnevi v šoli, saj se nama zdijo zanimivejši, ker lahko delamo v skupinah s svojimi sošolci in sošolkami, kar je bolj zabavno. Prav tako pa lahko na naravoslovnem dnevu v šoli lažje postavimo vprašanja učiteljem. Kljub temu je bil tokratni naravoslovni dan lepa in zanimiva izkušnja.
Zapisala učenca IP-TISK: Mark Tavčar, 7. b, in Stina Lah, 9. a