Šolska skupnost
Učenci OŠ Olge Meglič se aktivno vključujemo v oblikovanje življenja in dela na šoli preko šolske skupnosti. Šolsko skupnost sestavljajo predstavniki posameznih oddelčnih skupnosti (predsedniki in njihovi namestniki od 2. do 9. razreda), ki so izvoljeni na tajnih volitvah v začetku šolskega leta. V septembru predstavniki šolske skupnosti izvolijo svojega predsednika in skupaj z mentorico pripravijo okvirni načrt dela. Predstavniki šolske skupnosti na zasedanjih, ki potekajo praviloma enkrat mesečno, spregovorijo o predlogih, željah, morebitnih težavah oz. dilemah svojega razreda. Namen zasedanj je uskladiti in uresničiti interese učencev, jim omogočiti, da izrazijo svoja mnenje in potrebe sovrstnikov in da skupaj najdejo ustrezne rešitve. Šolska skupnost izvoli svoje predstavnike v šolski parlament.
Naloge šolske skupnosti:
- izvolimo predsednika šolske skupnosti in njegovega namestnika,
- sprejmemo letni program dela,
- sproti zbiramo pripombe in predloge oddelčnih skupnosti v zvezi z delom in življenjem na šoli
- redno obravnavamo šolsko problematiko,
- spremljamo uresničevanje pravic in dolžnosti učencev ter opozarjamo ravnateljico in Svet zavoda na morebitne kršitve pravic in dolžnosti učencev,
- sodelujemo pri sprejemu prvošolčkov v šolsko skupnost,
- informiramo učence o svojih aktivnostih,
- urejamo informacijsko tablo šolske skupnosti,
- razvijamo čut pripadnosti šoli,
- vsak mesec obeležimo nekatere pomembne evropske in svetovne dneve,
- načrtujemo in organiziramo skupne akcije (zbiralne in humanitarne akcije, projekte, prireditve, tutorstvo …)
- sodelujemo na šolskem, medobčinskem in regijskem otroškem parlamentu,
- pripravimo gradivo za izvedbo razrednih ur na temo otroškega parlamenta,
- opravljamo druge naloge, za katere se skupaj dogovorimo v skladu z LDN šole.
Šolski parlament
Šolski parlament je izvršilni organ Skupnosti učencev šole. Člani šolskega parlamenta so večinoma predstavniki (predsedniki in namestniki predsednikov) razrednih skupnosti. Otroški parlamenti so program vzgoje otrok in mladostnikov za demokracijo. Kot oblika demokratičnega dialoga se izvaja v vseh šolah po Sloveniji, nadgradi se s parlamenti na občinski in regionalni ravni in se zaključi na nacionalnem otroškem parlamentu. Predstavniki šolskega parlamenta bodo v šolskem letu 2024/25 razpravljali o osrednji temi letošnjega otroškega parlamenta: ŠOLSKI SISTEM.
Predstavniki šolske skupnosti v šolskem letu 2024/25:
Razred | Predsednik | Namestnik |
2. a | Luka Zotlar | Ria Julija Šnajder |
2. b | Maks Oliver Rifelj | Lejla Arija Vrdjuka Kekec |
3. a | Blaž Alič | Neo Ganzer |
3. b | Ana Gornik | Leonora Ladič |
4. a | Uroš Veron Lah | Maša Kolbl |
4. b | Iva Bećirović | Ndja Muharemović |
5. a | Niko Urih | Tiara Resman |
5. b | Val Vid Vuk | Katarina Ladič |
6. a | Izak Dovšak | Lijan Korez |
6. b | Ajda Šuler | Kan Zilić |
7. a | Max Kamenšek | Leo Bromše |
7. b | Loti Jamnik | Mariia Petrova |
8. a | Tjaša Krajnc | Neža Lah-Mršek |
8. b | Leila Bećirović | Maja Kovačič |
8. c | Žiga Intihar | Neja Fladung |
9. a | Matic Kamenšek | Nuša Arnuš |
9. b | Hana Kmetec | Brin Žnidarič |
Predsednik/-ca skupnosti učencev OŠ Olge Meglič:
Predstavniki otroškega mestnega sveta MO Ptuj so:
Mini župan/-ja MO Ptuj:
Mentorica šolske skupnosti in otroškega parlamenta: Mateja Simonič, šolska svetovalna delavka