Naravoslovni in tehniški dan

V torek, 26. septembra 2017, smo imeli v okviru Dnevov evropske kulturne dediščine vsi učenci naravoslovni oziroma tehniški dan. Letošnja tema tedna kulturne dediščine je Voda – od mita do arhitekture, zato sta bila tako obarvana tudi naša dneva dejavnosti.

Učenci prve triade so imeli tehniški dan. Tema le-tega je bila v prvem razredu Voda in ribe, zato so učenci najprej obravnavali besedilo Mavrična ribica, nato so to besedilo dramatizirali, za tem pa so se še izkazali v izdelavi ribic.

V drugem razredu se je tehniški dan nanašal na vodnjake. Najprej so izvedli nekaj poskusov, nato pa so izdelali plakate o vodnjakih.

Učenci 3. a so se naučili veliko novega o mostovih. Izdelovali so makete mostov, nastalo pa je tudi veliko čudovitih risb z enako tematiko. V 3. b so izdelali maketo vodnega kroga in se ob tem naučili veliko novega o skrbi za vodne vire.

Učenci od 4. do 9. razreda smo imeli naravoslovni dan. Četrto in petošolci so se v uvodnem delu pogovarjali o vodi in življenju ob in v njej, nato pa so se odpravili na terensko delo. Odšli so na Ranco, kjer so z daljnogledi najprej opazovali življenje ob vodi, nato pa so pobliže spoznali še življenje v njej.

Šestošolci so se ob likovnem ustvarjanju poučili o odnosu do vode in vodnih virov, nato pa so v gospodinjski delavnici spoznali pomen varčevanja v gospodinjstvu.

Učenci 7. a so v okviru tehniške delavnice izdelovali vodnjake iz lesa, učenci 7. b pa so najprej v računalniški delavnici risali vodnjake s programom SketchUp, za tem pa so jih izdelovali iz papirja in plastenk.

Učenci osmega razreda smo si ogledali centralno črpališče vodo-oskrbnega sistema Ptuj.

Naši devetošolci pa so na terenu raziskovali namembnosti in uporabnosti vodnjakov v naši okolici.

Tudi tokrat smo v okviru naravoslovnega oziroma tehniškega dne vsi dobili veliko novega znanja na nekoliko drugačen in zanimiv način.

 

Zapisal učenec IP-TISK: Miha Godicelj, 8. a

(Skupno 232 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost