Tradicionalni slovenski zajtrk in naravoslovni dan
V petek, 18. novembra 2022, smo imeli učenci od 6. do 9. razreda naravoslovni dan, ki smo ga vsi učenci ob 8.20 začeli v svojih matičnih učilnicah. Tako kot že vrsto preteklih let, je bil tudi letos tretji petek v novembru namenjen tradicionalnemu slovenskemu zajtrku, ki pa ga nismo imeli zgolj učenci od 6. do 9. razreda, ampak vsi učenci od 1. do 9. razreda. Učenci smo se skupaj z razredniki pogovorili o tradicionalnem slovenskem zajtrku in pomenu zajtrka nasploh, o bontonu pri mizi, nato pa smo pripravili pogrinjke in uživali ob domačem kruhu, slovenskem maslu, medu, orehih, mleku ter jabolkih.
Po zajtrku smo začeli z različnimi dejavnostmi v okviru našega naravoslovnega dne. Učenci 6. razreda so se razdelili v dve skupini. Ena skupina je najprej obiskala Pekarno Ptuj, kjer so si ogledali, kako nastajajo številni pekovski izdelki. Po ogledu pekarne so imeli zanimivo čebelarsko delavnico, kjer so izvedeli številne zanimivosti o čebelarjenju in pomenu čebel. Druga skupina je prav tako izvedla obe omenjeni dejavnost, le v obratnem vrstnem redu.
Učenci 7. razreda so po zajtrku pričeli z delavnicami o empatiji in medsebojnih odnosih, ki sta jih vodila prostovoljca iz Centra Šteker. Po zanimivih delavnicah so se lotili še raziskovanja dveh tem, in sicer projekta “Hrana ni za tja v en dan” ter različnih odvisnosti.
Tudi učenci 8. razreda smo pričeli naravoslovni dan s pogovorom o projektu “Hrana ni za tja v en dan” tako kot sedmošolci in izdelali tudi nekaj lepih plakatov, nato pa smo imeli delavnico z naslovom “Vpliv hrane in gibanja na telo”, ki je potekala v veliki telovadnici.
Devetošolci so se najprej udeležili delavnic o temeljnih postopkih oživljanja in uporabi avtomatskega defibrilatorja, po delavnici pa so si ogledali še film o zasvojenosti.
Zapisali: Eva Ritonja in Staša Kovačič, 8. b