Naravoslovni dan

V torek, 7. aprila 2020, smo Olgičarji izpeljali naravoslovni dan, tokrat v nekoliko drugačni obliki, saj smo imeli naravoslovni dan na daljavo. Že takoj zjutraj, ko smo se prebudili, smo se podali v akcijo. Vodje naravoslovnih dni so nam namreč poslali navodila s predlogi o dejavnostih, ki jih lahko opravimo. Te so bile povezane z zdravo prehrano, gibanjem in spomladanskim prebujanjem narave. 

Učenci od 6. do 9. razreda smo dan začeli s telovadbo. Ker smo se dobro razgibali, smo svojemu telesu morali zagotoviti dodatne beljakovine, vitamine, minerale … Po ogledu zanimivih video posnetkov o zdravi prehrani in njeni pripravi, kjer je kuhal 6pack Čukur, smo se nekateri učenci tudi sami preizkusili v vlogi kuharjev ter pripravili zdrav zajtrk. 

Nadaljevali smo z mentalnim fitnesom, saj smo brali različne zanimive članke in igrali igre, ki temeljijo na logiki ali besednem zakladu. 

Odpravili smo se na sprehod v naravo, kjer smo opazovali spomladanske rastline in njihovo zgradbo. Ob koncu naravoslovnega dne smo napisali in učiteljem poslali kratek povzetek naših dejavnosti. 

Med naravoslovnim dnevom na daljavo in tistim v šoli je kar precejšnja razlika. Nama so ljubši naravoslovni dnevi v šoli, saj se nama zdijo zanimivejši, ker lahko delamo v skupinah s svojimi sošolci in sošolkami, kar je bolj zabavno. Prav tako pa lahko na naravoslovnem dnevu v šoli lažje postavimo vprašanja učiteljem. Kljub temu je bil tokratni naravoslovni dan lepa in zanimiva izkušnja.  

Zapisala učenca IP-TISK: Mark Tavčar, 7. b, in Stina Lah, 9. a

Povej naprej ...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone
(Skupno 241 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...