DEJAVNOSTI V OKVIRU RAZŠIRJENEGA PROGRAMA
šolsko leto 2021/22
1. SKLOP: GIBANJE IN ZDRAVJE
DEJAVNOST/ RAZRED | OPIS DEJAVNOSTI | UČITELJ |
---|---|---|
ŽOGARIJA 1. – 3. razred | Učenci spoznavajo in se preizkušajo v različnih športno-družabnih igrah z žogo ter spoznavajo vse osnovne športe z žogo: mini odbojko, košarko, nogomet, rokomet… | Maruša Miličević |
IGRIVI POLIGON 1. in 2. razred | Učenci premagujejo različne ovire, se preizkušajo v različnih igrah spretnosti, utrjujejo znanje gimnastike in atletike. Učenci premagujejo različne ovire, se preizkušajo v različnih igrah spretnosti, utrjujejo znanje gimnastike in atletike. Izboljšujejo splošno kondicijo s pomočjo različnih krožnih vadb, poligonov, vadbe po postajah in obhodne vadbe. | Maruša Miličević |
KOŠARKARJI SMO 3. – 9. razred | Učenci spoznavajo osnove košarkarske igre, razvijajo svoje osnovne in glavne gibalne sposobnosti, ki so pomembne pri mladih košarkarjih. Ena izmed najpomembnejših gibalnih sposobnosti je koordinacija, ki se kaže v čim bolj usklajenem gibanju telesa, nog in rok. Razvijajo in utrjujejo ekipni duh in pripadnost šoli. | Dušan Lubaj |
PRVA POMOČ 4. – 6. razred | Učenci pridobijo teoretično in praktično znanje prve pomoči, da lahko pomagajo sebi in drugim. Spoznajo nezgodne situacije, v katerih je življenje zaradi poškodb neposredno ogroženo. Učijo se pravilnega ukrepanja. | Barbara Majhenič |
Z NAHRBTNIKOM V HRIBE 2. – 9. razred | Učenci na planinskih izletih širijo znanje o naravi, naravnih pojavih, o naravnih in kulturnih lepotah, ter zgodovinskih znamenitostih Slovenije. Seznanjajo se z osnovnimi načeli varnosti na izletih. Izboljšujejo svojo kondicijo in se učijo zdravega načina življenja. | Darja Brlek |
2. SKLOP: KULTURA IN TRADICIJA
DEJAVNOST/ RAZRED | OPIS DEJAVNOSTI | UČITELJ |
---|---|---|
LJUDSKI OBIČAJI IN IGRE 1. in 2. razred | Učenci spoznavajo ljudske običaje na slovenskem. Veliko pozornosti posvečamo lokalnemu okolju. Spoznavajo in se igrajo igre naše preteklosti. | Helena Slameršak |
CICI ZBOR 1. in 2. razred | Učenci razvijajo vokalno tehniko (pevsko dihanje, dikcijo in artikulacijo), zanesljivo intonacijo, glasovni obseg, glasbeni spomin, ritmični, melodični in harmonski posluh, občutek za interpretacijo. Nastopajo na prireditvah in reviji. | Dejan Majcen |
OTROŠKI PEVSKI ZBOR 3. – 5. razred | Učenci razvijajo vokalno tehniko (pevsko dihanje, dikcijo in artikulacijo), zanesljivo intonacijo, glasovni obseg, glasbeni spomin, ritmični, melodični in harmonski posluh, občutek za interpretacijo. Nastopajo na prireditvah in reviji otroških pevskih zborov. | Marija Feguš Friedl |
ZU: NEMŠČINA 3. razred | Zgodnje učenje jezika temelji na učenju z vsemi čutili, zato je poudarek poučevanja na poslušanju in govorjenju. Učenci se učijo osnovnega sporazumevanja v vsakdanjih okoliščinah, tvorijo zelo preprosta pisna in govorjena besedila. Cilj je vzpodbuditi zanimanje učencev za nov, ne poznan jezik. | Tonja Kolar |
ČEBELICA, MOJA PRIJATELJICA 2. – 7. razred | Učenci spoznavajo življenje čebel, njihov razvoj in člane čebelje družine. Teoretske osnove prepletajo z metodami neposrednega opazovanja in praktičnega dela v čebelnjaku. Z razumevanjem ekoloških zakonitosti oblikujejo pozitiven odnos do narave. | Darja Brlek |
NEMŠČINO SE UČIM, SE ZNANJA VESELIM 4. – 6. razred | Učenci osvajajo jezik z različnimi pristopi, ki temeljijo na petju, dramatizaciji, igri vlog, na dialogih, branju in obnovah prebranega, opisu oseb in predmetov, … V ospredju je celostni pristop, ki vključuje več čutov in veliko raznolikih dejavnosti. | Tonja Kolar Janja Veselič |
USTVARJAJMO Z LUTKAMI 4. – 9. razred | Učenci izdelujejo različne vrste lutk (senčne, ročne, prstne, marionete…). Naučijo se, kako jih animirajo, da oživijo. Srečajo se z režijo, dramaturgijo, pripravo scene, igro senc. | Simona Jakomini |
NAČRTUJ, IZDELAJ, UPORABI 4. – 6. razred | Učenci spoznajo vlogo, pomen in uporabno vrednost različnih gradiv v vsakdanjem življenju. Oblikujejo zamisel o izdelku, ga načrtujejo, izdelajo in uporabiijo. Ob tem uporabljajo raznovrstne materiale, razvijajo ustvarjalnost, ročne spretnosti, inovativnost. | Simona Truntič |
MLADINSKI PEVSKI ZBOR 6. – 9. razred | Učenci razvijajo zanesljivo intonacijo, glasovni obseg, glasbeni spomin, ritmični, melodični in harmonski posluh, občutek za interpretacijo (za tempo, dinamiko, agogiko, fraziranje. Urijo se v kritičnem vrednotenju in ocenjevanju kakovosti izvajanja pesemskega repertoarja. | Marija Feguš Friedl |
3. SKLOP: VSEBINE IZ ŽIVLJENJA IN DELA OŠ
DEJAVNOST / RAZRED | OPIS DEJAVNOSTI | UČITELJ |
---|---|---|
ZMOREM VEČ 1. – 9. razred | Učenci sodelujejo v skupini in nadgrajujejo svoje znanje z različnih področjih, se pripravljajo na različna tekmovanja, raziskujejo, rešujejo odprte probleme, delajo zanimive poskuse ali pa utrjujejo učno snov in odpravljajo vrzeli v znanju. | razredniki od 1. do 5. razreda predmetni učitelji |
ŠAH – MAT 2. in 3. razred | Učenci spoznavajo pravila šahovskega vedenja, računajo vrednosti figur, spoznavajo poteze posamezne figure, šahovske otvoritve, napad nasprotnika in različne načine matiranja nasprotnika. Ob tem se učijo reševati probleme, analizirati, sklepati, napovedovati in sprejemati odločitve. | Vida Lačen |
LEGO PROGRAMIRANJE 3. – 5. razred | Učenci se z učnimi orodji in sklopi LEGO Education naučijo raziskati težave in poiskati možne rešitve, deliti svoje učne procese s svojimi vrstniki, se naučiti videti neuspeh kot obliko zbiranja informacij ter se naučiti razumeti, kako deli delujejo skupaj kot celota. | Simona Truntič |
RAČUNALNIŠKO RAZMIŠLJANJE 4. – 6. razred | Učenci se seznanijo z različnimi področji računalništva, s temeljnimi računalniškimi koncepti in procesi, s tehnikami in metodami reševanja problemov. Razvijajo algoritmičen način razmišljanja, spoznavajo omejitve računalnikov in njihov vpliv na družbo. | Peter Majcen |
Šolski ansambel GLASBENE MAŠINE 4. – 9. razred | Učenci nadgrajujejo in poglabljajo svoje glasbeno znanje in se učijo novih skladb. Kot šolski ansambel nastopajo na različnih prireditvah. Učenci pridobijo izkušnjo igranja ali petja v glasbeni skupini. Soodločajo o izboru skladb, razvijajo pozitiven odnos do igranja, glasbe in petja. | Dejan Majcen |
DIGITALNE VEŠČINE 2. in 3. razred | Učenci spoznavajo osnove rokovanja z računalnikom (vklop, izklop, uporaba tipkovnice, miške …) ter varne uporabe interneta in skrbnega ravnanja z digitalnimi napravami. Spoznajo in se naučijo osnovne uporabe urejevalnika besedil (Word), spoznajo in uporabljajo slikarski program, spoznajo in uporabljajo program za oblikovanje drsnic (Power Point). Ponovili in utrdili bomo osnovno uporabo Microsoft Teamsa. | Barbara Terbuc |