Šola v naravi za prvošolce – 3. dan

Po včerajšnjem javljanju smo se odpravili na sprehod do Avstrije. Ogledali smo si mejne kamne med Republiko Slovenijo in Avstrijo. Nismo se mogli načuditi gozdnim tlom, ki so bila prekrita z zrni toče. Videli smo gozdno opazovalnico, se seznanili z gozdnim bontonom in preskakovali potoke vode.
Sledilo je tuširanje, umivanje zob in pravljica.
Po mirno prespani noči, pospravljenih potovalkah in sobah smo se nazajtrkovali, potem pa razdelili v dve skupini. Eni smo uživali v Škorpijonovih igrah, drugi pa postali lokostrelci. Po malici smo se zamenjali.
Prijazni delavci doma Škorpijon so nam med tem v avtobus odnesli prtljago. Sledilo je kosilo in slovo. Učitelji doma Škorpijon so nas izredno pohvalili, da smo bili pridni, prijetni in smo odlično sodelovali.

Bogati za še eno novo prvošolsko izkušnjo vas lepo pozdravljamo,
učenci 1. a in 1. b z učiteljicami

2. dan

Po prespani noči smo se spočiti zbudili v super sončen dan. Dopoldne smo preživeli ob raziskovanju potoka. Ne morete verjeti, kaj vse smo našli. Čisto vsi prvošolci smo uživali tudi  jahanju konjičkov, ki smo jih tudi skrtačili.  Imeli smo se super in bili pohvaljen, kako pridni smo. Po kosilo nam je toča s hudim nalivom spremenila načrte. Ostali smo v domu in si izdelali knjižne kazalke ter mikroskopirali. Pravkar smo se navečerjali in smo v pričakovanju sprehoda do avstrijske meje.

Upamo, da se imate vsaj pol toliko luštno kot mi.

Učenci in učiteljice prvih razredov.

1. dan

Končno smo prvošolci dočakali našo prvo tridnevno šolo v naravi, ki jo bomo preživeli v CŠOD Škorpijon, Sv. Duh na Ostrem Vrhu. Vse poteka po planu in vsi smo nasmejani in zadovoljni.

Po zanimivi vožnji smo se namestili v čudovitih, velikih in svetlih sobah. S skupnimi močmi smo oblekli posteljnino in se zraven nasmejali. Po kosilu smo se odpravili do Žavcarjevega doma. Na poti smo videli veliko lišajev, kar pomeni, da je zrak tukaj zelo čist. Vreme nam je res naklonjeno. Razgled od tam nam je omogočal, da smo videli vse do Ptuja in celo do Hrvaške. Iz našega doma Škorpijon pa gledamo sosednjo Avstrijo.
Po večerji smo zakurili ogenj in si na palicah spekli slastne kruhke. Igrali smo se badminton, namizni tenis, košarko, metali frizbi, se lovili, skakali gumitvist in še in še.
Po umivanju smo prebrali pravljico in se po dnevu polnem dogodivščin utrujeni odpravili spat.
Komaj že čakamo jutrišnji dan.

Učenci in učiteljice 1. razreda

Morda vam bo všeč tudi...