Nagradni izlet v Gardaland

Tudi v letošnjem šolskem letu smo sedmošolci sodelovali v programu “Življenje je lepo – skrbim za svoje zdravje” Zveze slovenskih društev za boj proti raku.

Zveza pripravlja program skupaj z Zavodom RS za šolstvo že več kot 20 let. Novembra smo se tudi mi na razredni uri z razredničarko pogovarjali o nevarnostih kajenja in o zdravem življenjskem slogu, nato pa se s podpisom na posebni izjavi, ki nam jih je posredovala Zveza SD BPR, zavezali, da v tekočem šolskem letu ne bomo prižgali cigarete. Prejeli smo še zgibanko z naslovom Življenje je lepo – skrbim za svoje zdravje, v kateri so bili nasveti za zdravje in anketa, ki smo jo izpolnili in vrnili Zvezi. Med vsemi vrnjenimi anketami so v Tednu boja proti raku na posebni prireditvi izžrebali 85 učencev, ki so jih v maju z dvema avtobusoma odpeljali na nagradni izlet v Gardaland.

Letos je bila med 3500 izpolnjenimi anketami sreča namenjena tudi nama, Nuši Arnuš in Eli Tement, 7. a, ki sva za nagrado  prejeli brezplačen celodnevni izlet v Gardaland.

V soboto, 20. maja 2023, sva se zjutraj ob 4.45, na parkirišču Gimnazije Ivana Cankarja zbrali s še drugimi izžrebanimi učenci in najino razredničarko Dorotejo Širovnik. Ob 5.00 smo se vkrcali na avtobus in se napotili v Gardaland. Pot je bila dolga, zato smo imeli nekaj postankov. Na avtobusu smo dobili vse podatke o tem, kako bo potekal naš dan. Ob 10.30 smo končno prispeli na cilj. Ker je deževalo, smo si vse tri z učiteljico kupile pelerine. Vsi nagrajenci smo se razdelili v skupine in imeli prosto raziskovanje po Gardalandu do kosila. Obiskale smo številne atrakcije, kot so Blue Tornado, Mammut, Space Vertigo in Fuga da Atlantide. Ob 13.00 smo se vse skupine zbrale pred restavracijo Aladino, kjer smo si privoščili kosilo. Ko smo se najedle, smo se odpravile na nadaljnje raziskovanje Gardalanda, in sicer Jumanji labirinta, Magic House, vlakcev smrti Shaman, Raptor, Jungle Rapids na vodi, Mr Ping’s Noodle Surprise.

Po obisku vseh atrakcij smo si privoščile zaslužene vaflje in slushi, kupile smo spominke in se ob 18.00 napotile do parkirišča z našim avtobusom. Gardaland smo zapustili ob 19.30. Pot domov se je zavlekla, saj smo imeli kar nekaj postankov. Na parkirišče Gimnazije Ivana Cankarja smo prispeli ob 1.00 zjutraj. Preživele smo prekrasen dan, res prelepo doživetje.

Zapisali: Nuša Arnuš in Eli Tement, 7. a

Morda vam bo všeč tudi...