Zimska šola v naravi 6.razred

4. DAN

3. DAN

Tretji dan smo začeli z dobrim zajtrkom. Nadaljevali smo z odhodom na smučišče. Po triurnem smučanju smo se vrnili v hotel. Sledilo je zasluženo kosilo in počitek. Po počitku smo se odpravili na krajši sprehod. Bili smo zelo kreativni in postavili čudovite snežake. Po malici smo imeli učno uro angleščine in začeli smo pripravljati točke za zaključni večer. Po slastni večerji smo se odpravili na nočno smuko. Po nočni smuki smo si nekateri še pogledali tekmo med Marokom in Francijo, drugi so se odpravili spat. Naš tretji dan je potekal zelo kreativno in zabavno.

Hana Rojs in Tjaša Krajnc, 6.a

2. DAN

Zjutraj po zajtrku smo takoj odšli na smučišče, vadili smo približno vse od včeraj. Ko smo prišli nazaj smo jedli kosilo in imeli malce počitka. Potem smo spet odšli na smučišče in nekateri smo prvič odšli na veliko progo. Bilo je tudi nekaj padcev. Po smučanju smo imeli malico in si ogledali predavanje o pravilih na smučišču. Ko smo prišli nazaj so nekateri odšli gledat nogomet, ostali pa smo se šli družbenih iger. Na koncu smo mirno zaspali. Tako je bil naš 2. dan.

Leila Bećirović, 6.B

1.DAN

Danes, 12. 12. 2022 smo se šestošolci odpravili na zimsko šolo v naravi. Ob 8.00 smo se zbrali na parkirišču pod gradom. Med vožnjo z avtobusom smo imeli en postanek, kjer smo pojedli malico. Na cilj smo prispeli okoli 11h. Nato smo se nastanili v sobe in odšli na odlično kosilo. Po kosilu smo šli v sobe in si pripravili smučarsko opremo, saj smo se ob 13.30 odpravili na smučišče. Tam smo preizkusili svoje smučarsko znanje in se razvrstili v skupine. Vsi smo se trudili po svojih najboljših močeh. Po smučanju smo imeli malico in nato še nekaj prostega časa. Ob 18.30 smo se odpravili na večerjo, ki je bila prav tako okusna. Takoj po tem smo odšli na krajši pohod. Tam smo se kepali, igrali na snegu, gledali zvezdnato nebo in se zabavali. Ob koncu dneva smo se pripravili na spanje in se utrujeni odpravili v posteljo.

Zara Rižnar in Živa Grdiša, 6.A

Deli / Share …
(Skupno 1.473 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...