Zaključna ekskurzija za učence 8. razreda

Ne morem verjeti … Zdi se mi kot včeraj … 1. september 2020 … prvi šolski dan tega šolskega leta … Polna pričakovanj sem zakorakala v novo šolsko leto, ki se sedaj že izteka. In ne le to, nastopil je celo čas zaključnih ekskurzij. Popeljala vas bom po poteh zaključne ekskurzije letošnjih osmošolcev. Pojdite z menoj!

V petek, 4. junija 2021, smo ob 7.30 zjutraj pričeli svoje kratko potovanje, ki nas je vodilo po naši prelepi Sloveniji do Bleda. Ker smo še vedno v času ukrepov, smo se učenci obeh oddelkov 8. razreda v avtobusu posedli razdeljeno na sprednji in zadnji del avtobusa. Naš prvi postanek je bil v Vrbi na Gorenjskem, kjer stoji rojstna hiša našega pesniškega velikana, Franceta Prešerna. O našem pesniškem velemojstru sem vedela že precej, a to, da je njegova rojstna hiša imela stranska vrata, za kar so takrat družine plačevale davek, sem slišala prvič. Iz tega lahko sklepamo, da je bila družina Franceta Prešerna precej dobro situirana. Pot smo nadaljevali proti Bledu, kjer smo takoj po postanku opravili »fotoshooting-e« ob blejskem srčku. Nastale so prave fotografske mojstrovine. Nato smo obiskali sam otok sredi Blejskega jezera, ki je pravi biser in riše eno najprepoznavnejših podob Slovenije. Na otoku je Marijina cerkvica do katere vodi 99 kamnitih stopnic. Prehodili smo vse te stopnice in se pošteno razgibali. Malce rekreacije nam vsekakor ni škodilo. O otoku obstaja veliko legend, eno je v svojem mojstrskem delu uporabil celo naš največji pesnik France Prešeren, ki je bil naš tih in stalni spremljevalec na ekskurziji. Ko smo se poslovili od Bleda, nas je pot vodila le še proti domu. Tudi na avtobusu je bilo zabavno, saj smo ga napolnili s smehom in glasbo.

Ob 19. uri se je naša ekskurzija iztekla in polni vtisov smo se podali vsak proti svojem domu. Takšni dnevi bogatijo in rišejo naše spomine, spomine na osnovnošolska leta, ki nas bodo spremljali vsakega posebej, kjer koli pač bo, kamor koli ga bo zanesla pot. In poskrbeti moramo, da bodo ti naši spomini lepi!

Zapisala: Neja Gajzer, 8. b

Morda vam bo všeč tudi...