Zimska šola v naravi -4. in 5. dan

Za nami sta še zadnja dneva zimske šole v naravi. Imeli smo se čudovito, vreme nam je z izjemo zadnjega dne res bilo naklonjeno. Poleg smučanja smo v teh dveh dneh še izkusili adrenalinsko doživetje na sankališču Zlodejevo in prijeten »disko večer« ob glasbi in plesu. V petek, 8. 12. 2017 smo se varno vrnili iz zimske idile na Rogli v naše domove. Da strnemo naša občutja sledijo še vtisi naših šestošolcev, ki so jih zapisali sami in preostali fotoutrinki naših doživetij, ki smo jih zabeležili v zadnjih dveh dneh preteklega tedna.

Misli učencev:

Super hotel, hrana in družba.
Smučanje je bilo odlično, zabavno in poučno. Skratka odlično.
Razporeditev po sobah je bila dobra.
Na smučanju sem se zelo veliko novega naučil. Zato sem zelo vesel.
Imel sem se zelo prijetno. Odnesel sem največjo nagrado. Naučil sem se smučati.
Bilo je zelo lepo in doživeto. Bili smo tudi na najstrmejši progi na Rogli.
Na smučanju smo se imeli zelo lepo. Smučali smo pet ur na dan in se pri tem naučili veliko novega.
Pretekli teden je bil zelo zabaven. Naučili smo se veliko novega. Zabavali smo se tudi zvečer. Ugotovili smo, da se ob zabavi tudi veliko naučimo.

V sredo 6. 12. 2017 smo bili že na polovici naše zimske šole v naravi. Po jutranjem bujenju in zajtrku smo ponovno pričeli s smučanjem vse do kosila. V času kosila smo doživeli tudi prijetno presenečenje, saj sta nas obiskala ga. ravnateljica Helena Ocvirk in pomočnik ravnateljice g. Darko Zupanc. Prinesla sta nam tudi nekaj malega za posladkati, saj nas ravno 6. decembra obišče prvi izmed treh dobrih mož, Miklavž. Sladko presenečenje nam je Miklavž nastavil tudi že ponoči. Po kosilu nas je nato čakalo še popoldansko smučanje, ki je kot običajno trajalo do 16. ure. Nato smo odšli v sobe, kjer smo se pripravili za kopanje. Odšli smo na bazen, kjer smo lahko eno uro uživali v vodi in se sprostili. Res smo se lepo naplavali. Dobro smo se osušili in odšli na večerjo. Po večerji smo si še ogledali zanimiv film Gremo mi po svoje 2, ob katerem smo se prijetno nasmejali. Dan je ponovno bil zelo aktiven in razgiban, mi pa precej utrujeni. Legli smo v postelje in si tako nabrali moči za nov dan, ki nas čaka.

Zapisali učenci Marko Lenart, Bruno Bali, Kaja Golob in Teja Sabotin

V torek, 5. 12. 2017 smo učenci šestih razredov nadaljevali z našo zimsko šolo v naravi. Po zajtrku smo se takoj odpravili na smučišče, kjer smo nadaljevali s smučanjem po skupinah, v katere smo bili razvrščeni prvi dan. Peljali smo se na vlečnicah v obliki krogcev, sider in na sedežnici. Malo bolj vešči smučarji smo se že spustili po zahtevnejši progi, ostali pa so še pilili svoje znanje, ki ga bomo lahko pokazali na tekmi, ki jo imamo v petek dopoldan. Ko smo končali s smučanjem, smo imeli še nekaj prostega časa. Ko je bila ura 16.50 smo se odpravili v prostor, kjer nas je pričakala ga. Darja, ki nam je predstavila svet konj. Predavanje je bilo zelo zanimivo, saj smo izvedeli veliko novega. Po končanem predavanju smo se šli preobleči v športna oblačila, saj smo odšli v športno dvorano, kjer smo se igrali igre z žogo. Ko pa se je tudi ta dejavnost končala, smo odšli v svoje sobe in se pripravili na spanje. Tako se je zaključil naš 2. dan v zimski šoli v naravi.

Zapisala: Marko Lenart in Brina Koštomaj

V ponedeljek, 4. 12. 2017, smo se 6. a in 6. b razred ob 10. uri zjutraj odpravili na Roglo, kjer smo začeli našo šolo v naravi. Ko smo na Roglo prispeli, so nas napotili k našim sobam za ta teden. Nato smo se oblekli v smučarska oblačila in odšli na smučišče. Na smučišču so nas razvrstili v 3 skupine glede na naše predznanje smučanja. Po smučanju, okoli 16. ure smo se preoblekli in odšli na večerjo. Po večerji smo odšli še v skupni prostor, kjer smo se igrali različne družabne igre in tako dan zaključili s prijetnim druženjem. Po 21. uri smo se vrnili v naše sobe in se pripravili na spanje.

Lepe pozdrave iz Rogle vam pošiljamo šestošolci z učiteljicama Tjašo in Špelo.

Zapisal: Marko Lenart, učenec 6. a razreda

Morda vam bo všeč tudi...