Noč pod zvezdami

V četrtek, 23. maja 2019, smo četrtošolci prespali v šoli. Ob 16.00 uri smo se zbrali v učilnici 11, kjer smo odložili spalne vreče in potovalne torbe.

Nato smo skupaj odšli Knezovega ribnika, kjer smo najprej pomalicali, nato pa se podali v gozd. Tam sta nas že čakala dva gozdarja, ki sta nam razložila potek naših dejavnosti. Razdelili smo se v dve skupini, in sicer na oddelek a in b. Učenke in učenci 4. b so najprej odšli v gozd, mi pa smo ostali ob ribniku, kjer nam je gozdar Matjaž pokazal pripomočke za gozdarstvo. Ko smo končali s predstavitvijo, smo tudi mi odšli v gozd. Tam smo spoznali razne rastline in drevesa. Ko smo se vrnili do ribnika, smo svoje znanje preizkusili v krajšem kvizu, na katerem sem se dobro odrezal, saj sem za nagrado prejel torbico in svinčnik.

Nato smo se vrnili v šolo, kjer nas je čakala slastna malica. Jedli smo hot dog in palačinke z marmelado. Ko smo končali, smo šli po torbe v učilnico in jih prinseli v zgornjo telovadnico, saj smo tam tudi spali. Pripravili smo si spalne vreče. A zabave še ni bilo konec. Šli smo na šolsko igrišče, kjer smo fantje igrali nogomet, punce pa med dvema ognjema. Ko smo se vrnili v telovadnico, smo se pripravili za spanje. Umili smo si zobe in se preoblekli v pižame, nato pa legli v spalne vreče in zaspali.

Naslednji dan smo se zjutraj pripravili na odhod na ribolov. Pospravili smo telovadnico, nato pa se odpravili na zajtrk. Po zajtrku smo odšli na jutranjo telovadbo za sprostitev, nato pa se z avtobusom odpravili na ribolov. Ko smo prispeli, smo najprej poslušali predstavitev o ribah, nato pa se razdelili v 3 skupine in lovili ribe. Po ribolovu smo si želeli ogledati še trgovino za ribiče, a je bila na žalost zaprta. Vrnili smo se do avtobusa in se odpeljali nazaj v šolo.

Ta dva dneva si bom še dolgo zapomnil.

Zapisal: Blaž Kustor, 4. a

Morda vam bo všeč tudi...