Aktivnosti v Rap-u

Gibanje je osnovna življenjska potreba vsakega posameznika. Redno gibanje je še posebej pomembno pri otrocih, saj vpliva na celosten razvoj in krepi zdravje. Otroci, ki so gibalno aktivni, si hitreje in lažje zapomnijo novo snov, lažje sledijo pouku v šoli in imajo boljšo sposobnost koncentracije in za šolsko delo porabijo manj časa kot drugi otroci.

Redna telesna dejavnost, sprostitev, uravnotežena prehrana in skrb za varno okolje so ključni dejavniki, ki vplivajo na zdravje in dobro počutje.

V šolskem letu 2018/2019 so se učenci lahko vključili v različne športne aktivnosti.

  1. ODBIJ ŽOGICO

Učenci se naučijo osnovnih udarcev pri namiznem tenisu. Spoznajo pravila za igro posamezno in igro dvojic. Učenci pridobijo osnovna tehnična in taktična znanja igre namiznega tenisa, spoznajo pomen redne vadbe in pozitivne vplive na organizem.

  1. JOGA ZA VSAK DAN

Učenci spoznjo osnovne jogijske položaje in njihov vpliv na telo. Seznanijo se z osnovami jogijskega dihanja in meditacije. Učenci spoznajo različne tehnike sproščanja, ki jih lahko uporabljajo tako v šoli kot tudi v svojem prostem času. Spoznajo tudi osnovne položaje akrojoge in joge v parih kjer razvijamo sodelovanje, zaupanje in pomoči drug drugemu.

  1. ŽOGARIJA

Učenci se igrajo različne športno družabne igre z žogo in spoznajo vse osnovne športe z žogo: odbojka, košarka, nogomet, rokomet… Pri vadbi spodbujamo medsebojno sodelovanje in pomoč ter učence seznanimo s pozitivnimi vplivi redne telesne vadbe na telo.

  1. AKTIVNI ODMOR

Aktivni odmor poteka v obeh glavnih odmorih, udeleženi so učenci, ki v tem odmoru nimajo malice. Učenci v šolah preveč sedijo, kar negativno vpliva na počutje, motivacijo, zdravje … Zato imajo vsak dan aktivni odmor vsi učenci na šoli, od 1. -9. razreda. Vsakič izbremo nove učence, ki sodelujejo pri izboru in sestavi vaj za aktivni odmor ter posnamejo video.

Glavni cilji aktivnega odmora so razbremeniti učence med samimi urami, zmanjševanje utrujenosti in negativnih posledic sedenja ter ustvarjanje sproščenega vzdušja, kar dobro vpliva na osredotočenost in reševanje miselnih nalog pri pouku.

  1. GIBANJE ZA DOBRO POČUTJE IN SPROSTITEV

Učenci spoznajo pomen gibanja za zdravje in zdrav način življenja. Spoznajo različne športne aktivnosti, raztezne vaje, vaje za moč, gibljivost, dihalne vaje in vaje za sproščanje, ki jih lahko izvajajo tudi v svojem prostem času. Igramo se različne športno družabne igre, tekalne igre, otroške igre ter spoznamo vaje za sproščanje, dihalne vaje in vaje za boljšo koncentracijo.

  1. POSPEŠI SVOJ UTRIP

Splošna kondicijksa pripravljenost, različne krožne vadbe, poligoni, vadbe po postajah, obhodna vadba. Učenci se naučijo merjenja srčnega utripa in njegovega pomena za vadbo.

  1. VAJE ZA ZDRAVO HRBTENICO

Učenci spoznajo pomen pravilne telesne drže in se naučijo različnih vaj za lepšo držo. Izvajamo vaje, pri katerih je poudarek na moči, gibljivosti in stabilizaciji mišično-sklepnih struktur, odgovornih za zdravo hrbtenico.

  1. NADOBUDNI POHODNIK

Različni pohodi v naravi, kadar to dopušča vreme. Hoja je najpreprostejši način rekreacije, ki si jo lahko vsakdo privošči. Učence navajamo na hojo v naravi in seznanimo s pomenom gibanja v naravi na njihovo zdravje. Spoznamo tudi nordijsko hojo ter pravilne tehnike nordijske hoje.

  1. ROLAJ IN KOTALKAJ SE Z MENOJ

Naučimo se osnov rolanja in kotalkanja, igranje različnih iger na rolerjih in kotalkah, prmagovanje različnih nalog in premagovanje poligona.

Povej naprej ...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone
(Skupno 101 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...