Jezikovna ekskurzija v London

V sredo, 13. marca 2019, smo se – že zelo neučakani – učenci osmega razreda ob sedmi uri zjutraj zbrali na parkirišču pod gradom, kjer sta nas pričakala učitelja angleščine in gospa ravnateljica, ki se je odločila, da se nam letos pri naši dogodivščini pridruži. Prispel je tudi naš vodnik, g. Klavdij Ferle. Poslovili smo se od staršev in se vkrcali na avtobus, s katerim smo se odpeljali do letališča Jožeta Pučnika v Ljubljano. Tam smo dobili letalske karte in opravili vse potrebne preglede ter brez težav prišli na letalo družbe EasyJet. Naš polet je trajal približno dve uri, nam pa je čas na letalu minil precej hitro. Po pristanku na londonskem letališču Gatwick nas je pričakal drugi vodnik, g. Željko Šalabalija. Z nami se je vkrcal na vlak, s katerim smo se  odpravili v East Croydon do našega hotela, ki je od železniške postaje oddaljen le nekaj minut. V hotelu smo dobili kartice svojih sob, kamor smo odložili prtljago, nato pa se zbrali pred hotelom, da se s podzemno železnico odpeljemo proti naši naslednji postaji Camden Town. Tam smo dobili priložnost, da kupimo kakšen spominek in si ogledamo stojnice. Ob 17. uri smo imeli večerjo v pubu Ice Wharf, kjer smo imeli priložnost naročiti znano britansko jed, tako imenovani fish&chips. Po večerji smo šli nazaj do podzemne železnice in se vkrcali na vlak, ki nas je odpeljal do Oxford Streeta, od koder smo se odpravili še na Regent Street s postankom v Hamleysu – eni najznamenitejših trgovin z igračami na svetu. Kmalu po tem je nastopil čas, da se vrnemo v hotel.

Naslednje jutro smo se po zajtrku zbrali pred hotelom, da smo lahko nadaljevali z našim ogledom Londona. Z vlakom smo se odpeljali na Greenwich, kjer nas je pričakala lokalna vodička Katy, ki nam je v angleščini podrobneje predstavila zgodovino Londona. Najprej smo si ogledali observatorij. Tukaj sta nas močno presenetila veter in dež, a to nas ni ustavilo, da se ne bi slikali ob ničelnem poldnevniku. Kmalu zatem smo obiskali pomorski muzej, tam pa si ogledali zgodovino britanske mornarice. Sonce je kmalu spet posijalo, mi pa smo se napotili do ladjice, s katero smo odpluli do Tower Bridgea. Ogledali smo si tudi Tower of London, kjer kraljeva družina hrani svoje dragocenosti. Od tam smo se odpravili proti Globe Theatre, kjer še danes igrajo Shakespearove drame. Katy nas je preko Milenijskega mostu vodila do katedrale sv. Pavla in nam povedala nekaj zanimivosti o njej. Nato se je od nas poslovila, mi pa smo se odpravili na večerjo v Burger King. Po večerji smo še malo raziskali trg Leicester, kjer sta veliki trgovini Lego in M&M. Okrog 19. ure je bil čas, da nadaljujemo našo pot preko Chinatowna do Prince Edward Theatre, kjer smo dobili vstopnice za ogled neverjetnega muzikala Aladdin. Po muzikalu smo v hotel prispeli že čisto izčrpani.

Tudi tretje jutro smo najprej pozajtrkovali, nato pa se zbrali pred hotelom. Naša prva postaja je bil park sv. Jamesa, skozi katerega smo se sprehodili do Buckinghamske palače. Tam smo lahko opazovali menjavo kraljeve straže. Nato smo se ponovno zbrali in se odpravili do Trafalgar Squarea ter si tam ogledali Narodno galerijo, kjer imajo dela najbolj znanih umetnikov. Tako smo, recimo, lahko v živo občudovali van Goghove Sončnice. Od tam smo skozi mesto odšli na Parliament Square, kjer smo videli britanski parlament in si imeli možnost ogledati vrsto kipov, ki tam stojijo v čast mnogim znanim osebam. Videli smo tudi Westminstrsko opatijo, kjer so pokopane najpomembnejše osebnosti Velike Britanije. Big Ben se je zaradi obnovitvenih del na žalost še vedno skrival za gradbenimi odri. Na poti proti  muzeju voščenih lutk Madame Tussauds smo se, med drugim, sprehodili skozi “Prečno” ulico, v kateri so posneli kar nekaj filmov Harry Potter. V muzeju Madame Tussauds hranijo voščene lutke vseh najbolj znanih osebnosti – športnikov, pevcev, igralcev, znanstvenikov, politikov in drugih. Ob lutkah smo se tudi pridno slikali. Po končanem ogledu smo se lačni napotili v Pizza Hut na večerjo. Siti smo se nato sprehodili po Oxford Streetu in se po kratkem postanku vrnili v hotel.

Naš predzadnji dan v Londonu se je začel z vožnjo do Prirodoslovnega muzeja, kjer je prikazana vsa naravna zgodovina sveta in do Muzeja znanosti, ki prikazuje tehnični in tehnološki razvoj človeštva skozi zgodovino. Učitelja in vodnik Klavdij so nam oglede popestrili z nagradnimi igrami. Po zaključenih ogledih muzejev smo na poti lahko videli tudi Royal Albert Hall in se po prestižni četrti Kensington sprehodili do Knightsbridgea ter si od zunaj ogledali veliko trgovino Harrods. Skočili smo na podzemno in izstopili na postaji Westminster, kjer smo se po ogledu 4D filma podali na znameniti London Eye. Razgled je bil neverjeten, saj se z vrha vidi celoten London. Od tam smo se odpravili do Stamford Bridgea, kjer stoji eden najbolj znanih stadionov v Veliki Britaniji, Chelsea. Sledila je večerja, seveda pa nismo smeli zamuditi vožnje z londonskim double-deckerjem, ki nas je odpeljal na trg Leicester. Po tamkajšnjem kratkem postanku smo se vrnili v hotel in žalostni spakirali kovčke, saj smo se naslednje jutro morali že navsezgodaj odpraviti na železniško postajo in letališče Gatwick, kjer smo se – po strožjem pregledu kot v Ljubljani – vkrcali na letalo in odleteli proti Dunaju. Pristali smo na tamkajšnjem letališču in odšli do avtobusa, ki nas je pričakal. Po dobrih treh urah vožnje smo ponovno prispeli na parkirišče pod gradom, kjer se je naša pustolovščina tudi začela.

Če bi imeli možnost, bi zagotovo ostali še dlje, saj je bila ta jezikovna ekskurzija za nas čudovita izkušnja, ki je ne bomo nikoli pozabili.

Zapisala: Sara Desku, 8. b

(Skupno 1.066 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...