LONDON (8.3.2012)

OLGICA (ŽE TRETJIČ) V LONDONU

Naša avantura se je začela v četrtek, 8. marca 2012, ob 8. uri na parkirišču pod gradom, kamor so nas pospremili naši zaskrbljeni starši. Odložili smo potovalke in počakali na odhod. Ura je kaj kmalu odbila 8.15, ko smo sedli na avtobus, staršem pomahali v slovo in se skupaj z našima učiteljema Vojkom Jurgecem in Renato Debeljak ter vodnikom Gregorjem Majnikom iz podjetja EOL d. o. o. iz Ljubljane, ki je tudi letos organiziralo naše potovanje, odpeljali proti letališču Zagreb. Ob 13. uri smo z letalom EASY JET poleteli proti deželi največjih ljubiteljev pitja čaja.

Štirje dnevi, ki smo jih preživeli v Londonu, so minili kot bi trenil. Ko smo prispeli do hotela in odložili prtljago, smo se odpravili na avtobusni ogled mesta. Slikali smo se pred mostom Tower Bridge, videli stekleno mestno hišo ter Westminstrsko opatijo, v kateri sta se poročila princ William in Kate Middleton. V tej cerkvi je potekalo kronanje kraljice Elizabete II, kot tudi pogrebna maša pokojne princese Diane. Proti večeru smo se odpravili v gledališče na dvourni muzikal ‘Shrek’. Vsi smo bili fascinirani nad petjem, kostumi in celotnim programom ter obiskovalci – zanimivimi mladimi pomanjkljivo oblečenimi Londončankami. Malo pred polnočjo smo zaspani prišli v hotel. Stuširali smo se in takoj zaspali (haha, če verjamete). Naslednji dan smo se zgodaj zjutraj po zajtrku odpravili na obrobje mesta – v predel Greenwich. Fotografirali smo se na ničelnem poldnevniku ter odhiteli v moderni pomorski muzej, kjer smo med drugim »upravljali ladjo«. Sledil je obisk katedrale sv. Pavla in nato sprehod čez znani milenijski most, ki ga poznamo iz filma Harry Potter in Princ mešane krvi, do gledališča Globe, ki ga poznamo tudi kot Shakespearjevo gledališče. Tam nas je sprejel Mark, škotski igralec, ki nam je razkazal gledališče, kasneje pa nas zabaval tudi v gledališki delavnici. Ustavili smo se še v McDonaldsu, nato pa šli proti hiši strahov – London Dungeons. Kričali smo in trepetali celo predstavo, tudi med ogledom 4-D filma. Sledil je obisk London Eye in večerja v kitajski restavraciji. Naslednje jutro smo se po zajtrku s podzemno železnico odpeljali v mesto pogledat rezidenco ministrskega predsednika – 10 Downing Street. Sledil je ogled menjave straže ter sprehod skozi pravo oazo Londona, park sv. Jamesa. Na kratko smo obiskali še vojaški muzej in se odpravili proti Buckinghamski palači. Sledil je obisk muzeja naravoslovne zgodovine, kjer smo občudovali fosile, različne živali, okostja dinozavrov, med drugim tudi kopijo kita v naravni velikosti. Sledil je obisk še enega muzeja, in sicer muzeja voščenih lutk (Madame Tussauds), kjer smo se slikali s številnimi slavnimi osebami (oziroma njihovimi lutkami). Po večerji v Pizza Hut-u smo s polnimi želodci šli še po zadnjih nakupih. Zadnji, 4. dan, smo lahko vstali šele ob 9. uri. Po zajtrku nas je avtobus odpeljal proti letališču London Gatwick. Po vseh potrebnih pregledih smo šli na letalo in celo pot obujali spomine ter izmenjevali mnenja o naših doživetjih. Ob 20. uri smo polni vtisov prispeli na parkirišče pod gradom, kjer so nas že nestrpno pričakovali naši starši.

Čeprav sta nam že pretekli dve generaciji učencev povedali, da je ta izlet nepozabno doživetje, si niti približno nismo znali predstavljati, dokler ga nismo sami doživeli.

{gallery}galerija_11_12/2012_03_08_LONDON{/gallery}

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja